mollesnutten

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av molle - 19 oktober 2012 16:28

Jippie matte kom tidigt en dag till den här veckan.Trodde inte mina ögon  Här ligger jag och sover så står hon bara där.


Usch va en hake förståss,öronrens

 

Kanske kan smeta av det i närmaste mosse.

 

Nu snart tror jag det är borta.Misstänker att det blir mycket tvätta öron och så när vi kommer hem.Vi fortsatte   promenaden. Gick faktiskt en helt ny väg.För det va ett gäng jakthundar där, som förde hiskla oväsen vi såg dock inga  Men gick ändå åt ett annat håll för säkerhets skull.

Plötsligt så ville jag att hon skulle kolla en sak.Nej ser inget sa hon.Hmm vad blind hon är,vad var det Sigge gjorde nu igen.Jo just det, jag är ju en smart hund

   

ser ni kotten vid trattisarna.Markeringsverktyg va det.

Har föresten lärt mig vinka också,ska be lillhusse filma så ni får se.Nej nu ropar hon från skåpet med medicin och sånt          kom och hjälp mig snälla.


Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards