mollesnutten

Alla inlägg den 26 december 2016

Av molle - 26 december 2016 12:51



Tycker jag i alla fall


 


Man kan köra in i alla skogar,inga halvmeter snö framför bilen.


 


Är ju såå tråkigt att bara ha ett ställe att rejsa på.


 


Eller så kräver jag att alla små skogsvägar ska plogas.

 


Här va det bra i alla fall vinterskivling.


 


Fanns faktiskt ganska mycket sånt.


 


Blev åtminstonde en macka ,sluta gnäll över att det är för lite nederbörd nu virrpanna.Förhoppningsvis blir nästa såsong bättre.


 


Finns faktiskt lite snygga saker att kolla på  ändå.Lika bra att du inte säger vad det är matte,du har redan gjort bort dig i veckan.Sett bild på en svamp och tänkt en annan.


Lite besviken va hon,hitta inga ostronmusslingar.Men jag är ganska glad


 


Slapp träffa den där galningen.


 


Utan kunde åka hem och käka stor köttfärsbulle.


 


Så nu har jag genomlidit julen,med bara lite raketer.Hoppas matte hinner köpa mig en stuga i skogen innan nästa helg när kriget bryter loss här.

Julmys på er.



Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards