mollesnutten

Alla inlägg den 11 december 2016

Av molle - 11 december 2016 13:18



Virrpannan har börjat säga dumma ord.Typ att jag är fegis när jag vägrar gå ur bilen


,för att leta vinterskivling.Dom skjuter ju på skjutbanan bredvid,tänker faktiskt inte gå ut alls.


 


Va faktiskt lite tveksam om jag skulle gå ut här heller,matte sa "give me a brake" vi är 2 mil bort därifrån. Hur ska jag vet de eller?


 


Tänkte att jag skulle visa henne lite svamp ,så hon blev gladare.


 


Konstigt nog så blev hon det ,vi åkte och kasta lillhusses gamla skrivbord.


 


Det här är det nya,nu ska vi bara få han att plocka in alla grejer igen.


I väntan på det oraklet gjorde hon älgbullar,hmm Sofie visst va all älg till mig fick bara smaka lite innan kryddorna kom på. Ägggulor ,vitlökspeppar,chillisalt,stolt fjällamjöl,timjan och lök. Ha så gott sa hon.Fick inte jag smaka alls.


 


Sen har virrpanna mage att påstå,att jag blivit väldigt gammal och dessutom lite senil det senaste halvåret.Hmm ska hon säga som inte varken hör eller ser ibland.


Hmm få se om hon kommer ihåg att jag ska ha lite godismys idag.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards