mollesnutten

Alla inlägg den 18 december 2016

Av molle - 18 december 2016 12:53



Veckan har varit hyfsad,matte har hittat hem ibland och tagit mig till skogen.


 


Nån gång med kompisar och nån gång utan.


 


Det är lite kallt ibland och ibland inte.


 


Samma här ibland hittar hon lite svampar och ibland inte.


Sen har hon mumlat om städa ordentligt, när nu alla grejer är på rätt plats.



Men vänta lite nu


 


Hur hamna jag här igen,ingår jag i storstädning.


 


Ni ser vad jag tycker eller?


  


Fick ju fullt upp,placera dekorativa hårtussar överallt igen.


Men tror ni hon gav upp,inte då.Först drog hon av mig flera kilo päls,är det inte hon som påstår att jag väger för lite ibland.Behöver faktiskt all päls,även om en del sitter löst.

Sen åkte både damsugaren och sir väs fram,på med rena mattor.


 


Hördu kan du fixa lite godis åt mig,känner mig alldeles slut nu faktiskt.Nu är det väl klart.


 


Va det visst inte ångmonster skulle fram också,duk och gardiner skulle fixas.Jaja hoppas hon jobbar mycket till veckan så jag får lugn och ro.


Ska söndagsmysa när jag skickat virrpannan till tvättstugan.Mina fällar måste ju tvättas.



Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards