mollesnutten

Alla inlägg den 19 maj 2015

Av molle - 19 maj 2015 13:07



Idag fick visst matte inte jobba, jobbat för mycket. Ja det kan jag ju hålla med om.Så imorse var det klarblå himmel, ända till kl 6,00 i alla fall. Då drog molnen ihop sig, jaha snabbt ut sa våra kompisar.Vad gör jag iväg nu sa matte nästan tidigare än till jobbet.Jo men tjena vakna du nu virrpanna. bra det när du är ute och kör 6,30.


Hämta kompisar och ut till skogen jippie.


 


Vet inte riktigt va virrpannan gjorde med kameran. men det här är nåt på G.


 


Och det här såg faktiskt ut som nån fått upp middan, i verkligheten också. Men är nån slemsvamp, som nån trampat på,  finns massa just nu.


 


Typ som sån här vargmjölk, det är faktiskt inte bara snigeln som kan röra på sig här.


 


Zebbes matte tyckte inte det va varmt nog att bada. Tyckte jag ,först bada i geggan bredvid. Och sen rulla i mossan döskönt ju.Varför är man annars i skogen?


Vi hann som sagt typ 2 timmat innan regnet kom.Hem med kompisarna,iväg och kolla efter litet frysskåp.Fanns inget hemma just idag då, men till lillhusses glädje beställde hon ett.Då slipper han leta efter saker i lilla boxen, den kan ju ställas i förrådet till min frysmat.



 


Sen fick hon syn på en sån, ok halva priset för den va ett demoex stått upp packad ett tag, helt ok sa hon.En sån har jag letat ett tag, bara ladda när man åker ut sen är maten färdig när man kommer från skogen.


I kassan sa dom ett pris, nja sa vrånga matte. Halva priset inte halva ordinarie pris står det, 222 kr är helt ok för mig. Och tänk så blev det, slarvigt av dem att inte skriva rätt.


Nu är den laddad  och vi kan sova igen ett par timmar.

Tisdagsmys på er, vet ni snart är det semester.






Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards