mollesnutten

Alla inlägg den 3 maj 2015

Av molle - 3 maj 2015 16:07



Lite saknar jag allt Smulan, hon fattas liksom.


Vet inte om jag berättat att matte fick en nördkompis för några veckor sen.


 


När vi är ute kan hon plötsligt säga, det här är en dyna. Ja men det ser man ju.


 


Men det här är viktigare, har du verkligen sett vad dom gjort därborta.


 


Vägbygget fortskrider, nu måste vi snart bestämma om vi tycker det är bra.


 


Eftersom jag ändå nu nosa upp de här, kan du väl fota lite.


 


Sen förvilla hon sig i det här, det är krös.


 


Och det här också, ja men virrpanna skärp dig.


 


Sen vart det faktiskt helstopp, vad är det där. Hon la ut bilden fick svaret judasöron. Nja då är det allt alldeles unikt tänkte hon, dom växer inte så här högt upp i landet.Bilder är svårt men hon har nån som ringt och vill se.Gett en del förslag också, vi får väl se vad vi får till.


 


Väldigt försommar vacker va skogen i alla fall, gallring är inte så dumt.


 


Det här är inte heller dumt, blev  grillkväll igår, det är gott.


 


Idag åkte vi så långt så jag nästan kissa på mig.


 


Trolskt och vackert va de, inga kompisar fastna på bild. Men, med va dom.


 


Fanns jätteläskiga grottor där.


 


Som tur va behövde man stege ner, så då behövde inte jag ta den mörka vägen.Resten av dagen har hon som sköter om det här stället. Satt bräder för igelkottarnas infart, dom släpps ut ikväll om dom nu sover under altangolvet.Men in kommer dom inte mer.


Nu ska jag söndagsmysa över alldeles egen altan. Virrpannan ska visst drömma om nån kameleontskål.



Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards