mollesnutten

Alla inlägg den 18 april 2015

Av molle - 18 april 2015 13:08



Hoppsan vi glömde visst tala om vad vi gjorde förra helgen.


 


Inga kompisar ja det betyder ju inventering av nya skogar.


 


Den här va bra , fanns lite svarta vårskålar alltid kul sa matte.


 


Snygga klibbtickor livar också alltid upp.


 


Sen en pinne med kanske torkad svartkrös eller nåt annat , kan ju aldrig bli fel.


 


Söndan hitta vi en liten hasselskog , yeas dit ska vi åka i höst.


 


Fanns föresten massa kul saker där, dom här tillexempel.


 


Alldeles morotsfärgade va dom inuti.


 


Raggiga skinn är tydligen högsta pinnmode.


 


Fast den här hade valt sobert svart prickigt.


 


Golvet i garaget hade valt nåt orange, men den räddade matte ut. Inte några självmordspiloter där jag ska köra sa hon.


 


Idag blev det kompisar och bad.


 


Vad hojtar ni så förskräckligt över, jag är ju bara lite blöt.


Sen åkte vi och handla mat till mig. Hoppla sa matte du väger 32,2 Kg ,så mycket har du aldrig vägt. Bra det då har jag nåt att ta av, nästa gång det går neråt.Medusinen från vetten hjälper tydligen.


Idag blir det nog lördagsmys på altanen, hon som bor här har städat och fixat iordning.


Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards