mollesnutten

Alla inlägg den 4 april 2015

Av molle - 4 april 2015 12:52



Borde ju förstått att det fanns en baktanke med att hon sket i att städa.


 


Jag va tvungen att bada, sur är jag. Och filmen när matte leta upp mig i lillhusses rum. tänker då inte jag visa.Och Bella det är skönare bada på altanen, än i trånga kabinen. Dessutom blir matte lika blöt som mig fniss.


 


Tänk va härligt det är,solen lyser, fåglarna kvittrar och det har kommit nytt gräs . Kan man begära mer.


 


Och matte hittar ett och annat trevligt.


 


Hmm måntro det va såna här svarta vårskålar, hon prata om att hitta i dag.


 


Nej jag bara skojar med er. Inte visste väl jag vad det där va.Dom hitta hon själv.


 


Men det är ju så tråkigt, när hon bara ligger på knä och fotar.


 


Och fotar


 


Och fotar, man blir ju trött och måste lägga sig.


 


Sen kan man ju undra varför jag bada igår, när hon tycker sånahär ställen är bra.Kan tala om att jag är inte nybadad längre.


 


Du jag vill inte gå hem idag heller.


 


Snäll är hon, vi fortsatte.


 


Till nästa lerpöl hihi .


 


Hitta massa grankottar men ingen kotteskivling. Nej man måste ju spara nåt till en annan dag.


 


Passa på käka lite mer gräs innan vi åkte hem.


Ikväll blir det nog lördagsmys tror jag.









Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards