mollesnutten

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av molle - 1 mars 2014 13:33



Yeas nu kan det bara bli bättre.Haft en fin vecka hittils.Måndag matte kom lite tidigare.


 


Sol och trevligt väder,en skön promis vem tackar nej till det.


 


Börja nästan bli lite mörkt innan vi va klara.


Tisdag bada jättelänge i bassängen.Är ju så att det mest är mörkt när virrpannan kommer hem.Då får man simma där och längta till kommande tider.


Onsdag-torsdag en massa trix träning,hon börjar vakna ur vinterslummern.


Fredag då.


 


Tillbaka till brottsplatsen,inget vidare väder lite duggregn.


 


Men hon lyckades hitta en liten gul färgklick.


 


Är väl nån nördsvamp.


 


Så jag tog ett riktigt rejs i stället.Skulle ju passa bilen sen.Va storhandel på G.Mycket köttfärs med hem,sitter man riktigt stilla så får man en stor klick.


I dag så.


 


Den store råttfångaren Zebbe är med,fast råttan va ju död.


 


Här demonstrerar Smulan och jag,va arg hans matte va.Hon sköt minsann blixtar också.


 


Jag va också framme och nosa på den,men tog den inte.Det fick jag beröm för,men hallå den hade passerat bäst före datum för länge sen.Eller så har jag inte glömt att man får feber av sånt,efter fjolårets test av 1/3 död igelkott.Välj själv vad ni tror.


 


Vi drog i alla fall runt rejält i skogen,så nu är jag trött.Dessutom höll jag på att tappa bort,virrpannan i skogen.Fick upp ett trevligt spår,sprang föbi där matte gömt sig.För Smulan,Zebbe med matte fortsatte.Kolla mycket noga på dem,nej de tänkte inte stanna och hjälpa mig leta.Attans också hur ska jag nu komma hem.Fått rapport att Zebbe fjäskat in sig igen och är förlåten.


Ja jag har fått mat är nog kanske också förlåten.Sen va det ju det där då.Ivan har bjudit på födelsedags partaj,kanske inte riktigt rätt dag att smita ut på sånt.Får se när hon sover om det funkar.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards