mollesnutten

Alla inlägg den 7 april 2013

Av molle - 7 april 2013 13:19

Jag kom inte undan,molnen försvann och altanen badade i sol.

 

Det va jag också tvungen att göra,bada alltså.

 

Här försöker bästa grannen Baloo rädda mig från denna tortyr.Men varken hans eller min matte ville öppna grinden.Sigge har anmält matte till hundombudsmannen för tortyr.Bra med sån kompisar.

 

Skönt nu va det avklarat och bästa mysbadrocken på.Den gillar jag mysig och matte gillar den också flyger inte en massa vatten runt när jag skakar mig.Dessutom tog jag lite hämd både matte och grannen vart duschad.Hi Hi

 

Sen blev det lördagsgodis,det va gott.

Idag va jag ute med,vem tror ni?

 

Just det godisråttorna.Smulan och Zebbe.

 

Vi sprang omkring och hade kul.Va tvungen fostra Zebbe en stund han trodde han bestämde.Gör du inte alls det din lillskit sa jag.

 

Vi vet ju båda två att det är Smulan som bestämmer.Eller hur?

 

Visst är det så sa hon.Är ju bara helt enkelt bäst.

Försökte mig på en heroisk insats idag också.Stod i kanten av ett buskage sa VOVV VOVV ,upp och hoppa nu så vi kan leka.Men inget hände,rådjuret hade krupit in i skydd av buskarna.För att dö,sorgligt.

 

När vi kom hem hade snödropparna krupit upp ur jorden.Härligt då är det nog vår snart.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards