mollesnutten

Alla inlägg den 5 april 2013

Av molle - 5 april 2013 16:42

 

Då ser det ut så här,lerigt och geggigt.Tur för dig sa virrpannan att det inte är så varmt i solen när vi kommer hem.För då hade du fått bada,badar nämligen nästan alltid ute på altanen.

 

Men det va så härligt,mycket barmark.

 

Skaren har gett sig,så ibland är det svårt att komma in från vägen.

 

Här plocka jag murklor med matte ifjol.Då visste inte jag att svamp va så kul.Snart du sa hon,lite fina vårregn bara så kommer dom.

 

Oj nu är hon ute och virrar igen.Nej hon bryter några biter och stoppar i fickan.

 

Bäst jag nosar och visar att det växer runt hela trädet.Typiskt min nos missa hon.

 

Här är bitarna,sprängticka.Nu får jag va med i det hemliga changa sällskapet och bli 400 år sa hon.Hörru matte om du ska bli 400 år vill jag också va med så länge.

Changa eller sprängticka ,forskas det tydligen på i medicinska kretsar.När det gäller både diabetes och cancer,ska bli intressant se vart det slutar sa matte.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards