mollesnutten

Alla inlägg den 13 april 2013

Av molle - 13 april 2013 13:05

Jah så va det ,det här med vår.

 

Såg ut så här när vi kom ut i skogen.

 

Attans du matte det här är inte kul.

  

Fast det gick ju att träna lite,kan du komma häråt slöfock.

 

Kolla jag kommer ihåg vart dom är.

 

Sprängtickorna,fast idag blev det bara smul när matte skulle få loss en.Va väl fel väder kanske.Men mycket beröm fick jag.I eftermiddag när hon skruvar hyllor i förrådet ska hon leta efter ihopfällbara sågen.Då ni.

 

Sen lekte jag finna bollen.Där nere borde den va ,hon kasta ditåt.

 

Men nej matte är en alldeles väldigt dålig kastare.Den hamna på vägen bredvid henne.

 

Nu är den inte där längre utan hemma hos mig.

Igår tänkte jag så här.

 

Vädergubbarna lova ju sol och många plusgrader.Inte roligt vakna till ett vitt landskap då heller.Skön lördag på er med mycket godis.









Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards