mollesnutten

Alla inlägg den 29 november 2014

Av molle - 29 november 2014 13:06



I veckan är det väldigt mörkt, när vi är ute.


 


Då måste man ha väst på sig, för att synas.


Fast ibland ser inte virrpannan när man smiter och gjyttjebadar.


  


Jag hade nämligen tänkt hjälpa henne med julpyntandet, hon verkar ju inte få till det.


Så när vi kom hem och hon pyssla med annat. Fixa jag lite snygga pälsinstallationer och häftiga tassavtryck.Tror ni det dög, nejdå fram åkte damsugaren och ångtvätten. Den sistnämda har blivit väldigt popilär, helt plötsligt.

Inte ville hon ta bilder heller, inte på skit sa hon. Jag tyckte det va skitasnyggt jag, design by Molle liksom. Hade säkert inbringat multum på vilken konstauktion som helst ju, där får hon allt ångra sig.


Ja det är ju inte mörkt jämt när vi är ute, kan du va lite snäll leta upp nåt kul, sa hon en annan dag.


 


Yeas tanten, kan jag väl. Men först nytta före nöjen, tala om att här är min skog.


 


Sen mens jag käkar gräs kan du få se dig omkring.


 


Tja hon hitta allt lite kul, den här t.ex


 


Eller dessa tickor.


 


På samma träd lite krös kanske.


 


Mera tickor och krös.


 


Nåtannat lite snyggt.


 


Och så en klibbticka alla nästan på samma ställe, nu har du roat dig virrpanna jag behöver hem och sova.


På hemvägen blev vi omkörda och kan ni tänka i passagerarsätet satt en stor hund.Strax efter va det poliskontroll, när polisen kom fram hade matte fått stora skrattanfallet.Polisen titta konstigt på henne, tänk att hon inte kan sköta sig nu åker vi nog dit.

-Värst va kul du tycker kontroll är, sa han.

- Mjo ursäkta sa virrpannan peka på bilen framför. Ni kollar väl hundens körkort också.

- Han såg konfunderad ut och kolla på bilen också. Sen börja han skratta , jaha ja övningskörning. Jo men det får vi nog göra.Sen tyckte han att det va bra jag satt i bur ordentligt.


 


Så skönt vi slapp undan och jag kunde få sova lite. Lördagsmys på er.





Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards