mollesnutten

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av molle - 14 juli 2013 13:24


Man blir trött av att va på partaj,


 


man somnar i lite konstiga ställningar.Ändå va jag bara med på förfesten.


Idag åkte vi till skogen,den där som nästan är borta ni vet.


 


Fanns en del,Riktigt stora dessutom.


 


Kolla den i högra kanten,om ni inte tror mig.


 


Överallt faktiskt,fanns det såna här.


 


Har förstått att virrpannan ibland är blind.Så då måste man väl nosa på svampen.


 


Eller ställa sig nästan på dem,så att hon ska se.


 


Hitta såna här ,väldig intensivt gula tickor också.Men annars va det helt dött,förutom gulkremla men den vill matte inte ha.


 


Testa kamoflera mig också,visst blev jag alldeles osynlig eller?


 



Det här va 2/3:e delar av vad jag nosa upp idag.Den tredje fick Diva och Disas matte, tillsammans med tjärsalvan vi köpte åt henne igår.Hon blev glad för det.


Sen missa vi när mattes lekamrat ringde också fanns tydligen ingen täckning precis där.Synd det hade vart jättekul träffa henne.Typ 18-20 år sen sist sa matte.Ok då har alltså mina gamla syskon Bamse och Tjejen träffat henne orättvist.Tänkte hon kunde talat om ifall jag va trevligare,får väl vänta tills jag kommer över regnbågsbron då.För då träffar jag ju dem,men dit är det många år hoppas jag.



Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards