mollesnutten

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av molle - 3 mars 2013 12:38

Först ska jag visa en bild på Smulan igår.

 

Hon tyckte att man måste passa matväskan.Och la sig helt sonika på bordet.Busfia

Idag tog vi sovmorgon sen ut i skogen.Vi testar ett annat ställe idag tyckte virrpannan.

 

Ja det va ju ett tag sen vi va här.

 

Gick bra att snörulla i alla fall.

 

Om nån saknar sin sko kan jag tala om var den är.

Strax efteråt mötte vi en råbock med sina damer.Oj då sa matte bäst vi vänder,såna herrar är inte att leka med vid denna tiden på året.

 

I skogen va det ganska bart på sina ställen.

 

Men definitivt inte på vägen.Hördu virrpannan va det så klokt att köra min bil hit.Tänk om vi inte tar oss härifrån

Men det gjorde vi min bil är riktigt duktig faktiskt.

Sen åkte vi hem till Smulan och Zebbe,mattarna åt räkmacka och titta på fyrkanten.

 Det var nåt löjligt en massa tvåbeningar med skenor på bakbena och pinnar i framtassarna som jagar nån som säkert har tagit deras ben!!!


När vi kom hem va det en taxigubbe ,som skällde över hennes parkering.Matte gjorde det hon skulle,gubben kom tillbaka när hon åkt ner med bilen.

-Jaså du våga inte stå kvar sa han.

-jo jag stod precis den stunden det tog att lasta ur sa hon

-Varför sa du inte att du skulle lasta ur sa han.

-Hmm jag visste inte att du samlar på onödigt vetande sa hon.

Konstiga en del gubbar är hörni.

Har även upplyst matte om att det heter vril,såna där utväxter.Jo just det,blir underbara skålar sa hon.  


Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards