mollesnutten

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av molle - 4 januari 2013 16:26

Ibland kommer helgerna tätt,det är bra tycker jag.Idag hade matte bråttom när hon kom hem,fort fort så vi hinner ut mens solen lyser.Ja inte mig emot.

 

Vattenparken är alltid kul.Härnere lyckades jag bada lite.

 

När det varmt mitt i sommaren så gillar inte matte att jag gör det.För då luktar jag inte gott påstår hon.Det tycker jag att jag gör.

 

Sen busa vi runt lite och nu är det Chilli som fattas.Alltid är det nån som slinker undan.Inte lätt när vi är flera .Speciellt inte som matte glömde kameran i brådskan och fota med mobilen.När hon tömde den på foton hitta hon ett roligt från när jag flytta hemifrån.

Vad gör man om man är många hundar som ska åka med bilen?

Jo man åker i

 

nivåer.Värsta hyresområdet ju.

Sen när vi kom hem öppna matte lådan som lukta gott i våran bil.Va visst meningen att den skulle komma före jul.

 

Så vi skulle ha till jullappar bland annat.Men nu så får jag allihop själv bra va.2Kg torkade oxöron blev en del smaskigt.Nu ska jag vila tjena.



Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards