mollesnutten

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av molle - 1 januari 2013 11:06

Igår kväll och inatt va det inte roligt kan jag säga.Värsta världskriget ute.Låg i mattes säng och skaka.Tipset från Sigge hjälpte lite tidigt på kvällen.Men virrpannan sa att man måste träna lite på sånt också.Ja ja träna,träna,träna aldrig är det nåt annat.  Kunde dom inte bara förbjuda sånt där.

Idag trodde jag världen skulle se ut typ såhär.

 

Men det såg normalt ut,förutom en väldig massa skräp.Dom kunde väl ändå ta reda på skiten efter sig.Miljöfarligt ju.


Imorse blev det lite härlig frihet.

 

Nej ingen av oss har faktiskt tid att stå still.Fatta vi är i skogen ju.

 

Ja en pytteliten stund då eventuellt.

Pulsa i mycket snö,men det va blött under.Yeas våren är på G.   Foto G-B Sjöberg.

Nu du Zebbe lyckades du inte hoppa ur bild.


Mitt år har varit väldigt trevligt,många kompisar och härliga promisar.Och jag har hittat mitt jobb här i livet.Leta svamp då fokuserar jag ordentligt,yr inte bara fram hela tiden.Sen sa ju Karin att man skulle ha ledigt ibland,men det struntar jag i.Föresten ska jag visst gå kurs för henne igen,nåt helt annat lite slappat tror jag.Ni får se om nån månad.

 

NU ÖNSKAR JAG ER ETT VÄLDIGT BRA ÅR.

Med mycket sånt här.  

Foto Helena Andersson.

Alltså många långa härliga skogspromisar.



Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards