mollesnutten

Alla inlägg den 8 mars 2015

Av molle - 8 mars 2015 10:34



Det är söndag och sol, tog vi en långpromis.


 


Inte kan man ju sitta vid tv:n då, som vissa jag känner.


 


Lite snygga sidentickor hitta vi. Dom har väldigt vackra färger.


 


Ja lite vinter på vägen då, men.


 


Kom härborta är det vår igen.


 


Så va det mattes nördsvamperi då.


 


Fast det är ju inte så dumt, ju mer hon hittar, ju längre blir promisen.


 


Här va det några som bytt till sommarkjol, till och med.


 


Blomkålssvamp modell 2014, nån som vill ha?


 


Dom här får vi nog kolla vad det blir så småningom. Men roligt är det hitta nya saker.


 

Just här försökte jag lugna en promemerare. Jo jag lovar det är vanligt att min virrpanna ligger på backen och fotar.


 


Matte fundera en stund på om hon skulle fota de snabbt försvinnande benen. Men hon va snäll och lät bli.


 


För övrigt kan jag upplysa om att en och annan nördis kommer med hem också.


 


Här i skogsfyndfatet hamnar dom då. Förgyller köket på vintern.


Nu är det dags för söndagsmys.













Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards