mollesnutten

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av molle - 10 augusti 2014 18:33



Igår skulle hon köra upp mig himla tidigt.


 


Jag tyckte den idén va bra , tyckte inte hon.


 


Ut kom vi vid halv 7, är det inte helg nu matte.


 


Ja förut kremlor och vad det andra nu va.Så hitta vi äckelpäckel också.


 


Undrar om det där slemmiga i mitten är en massa nya sniglar. Jo just, jag leta upp 1,5 l kantareller åt henne också.

Sen fick jag göra det där ingenting.


 


Själv drog hon iväg och va p-vakt, på blandisutställning.


 


Zebbe och hans matte var med.


 


Och Smulan med Julia. Du Julia, jag och du, vi knep en placering i alla fall. Det gjorde inte matte.


Min egen matte hade vid det laget avanserat till pizzabud och allt i allo. Skönt hon kom hem till slut, lillhusse är såå tråkig ibland.


Döm om min förvåning, vi va ute tidigt i morse också.Va ute med kompisar i Mantorp. Men där va inte kameran med.

Sen skulle hon ut och reka (läs svampkurs) igen.


 


Jodå nördsvampar fanns det.


 


Tomtebon.


 


Maffiga träd. Men inga svampar att äta.


 


Inte ens oätliga i koblajorna.Annars har hon en del nördkompisar, som gärna rotar runt i sånt. Blää


Söndagsmys på er.








Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards