mollesnutten

Alla inlägg den 7 december 2013

Av molle - 7 december 2013 12:32


Matte utbildar sig till svampnörd.


 


Då blev det bara sånahär foton hela förra söndan.


 


Fast fota svampar är svårt,ja hon hinner nog bli färdigutbildad.Till nästa år i september,man vill ju liksom inte skäms för henne.


I tisdags va jag med Smulan och simma,är lite tveksam på att gå in där.Man vet aldrig kanske han vetten ska kidnappa mig igen.Synd inte matte hade kameran med.Freddan va minsann med och hjälpte Smulan simma,han skötte sig som en hel karl.


Själv förde jag oväsen sa matte,hörde nån stackare som blivit kidnappad och va ledsen.Ville ju bara trösta knyttet,tala om att husse,matte hämtar dig igen.


 


Va faktiskt tvungen klaga lite hos lillhusse när jag kom hem.


Igår då så va det ett eländigt väder.Inget man ska ge sig ut i sa matte.Nehej men jag va visst tvungen ut i stormen och snön HMM.


Idag såg jag vad Sven-Bodil ställt till med.


 


Badet jag brukar smita in på när det är sommar.


 


Tja lite öppet vatten längst bort då.Fast idag va det för kallt.


 

Åh ja ja det är vackert ,men jag vill ha barmark.


 


Inga kompisar idag fast det ser nästan så ut på spåren,va väl nån liten räv som gått här kanske.


 


Va vad sa du,ska jag träffa Lizzie imorgon.


 


Yeas då blir det rejs,trodde nästan hon flyttat.


Efter promisen,tog matte ett rejs.Julklappsrejs,jag passa bilen,8 klappar men bara ett presentkort.Hon har så dålig fantasi den,men idag gick det fort.

Nu blir det snart lördagsmys med grisknorr,nam nam nam.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards