mollesnutten

Alla inlägg den 25 mars 2018

Av molle - 25 mars 2018 12:15



Ja ni vet det där med barmark.


 


Det börjar krympa ihop du kung bore.


 


Ialla fall här och där,nu får du gå i ide tycker jag.


 


Om inte annat får jag.


 


Försöka rulla bort dig.


 


Fast det finns åtminstonde,snöfritt under granarna.


 


Så man kan huka lite  ni vet.


Ja du Molle,jag håller med dig.Inte mycket man kan göra i det här vädret mer än,odla egen svamp, jobba lite extra och städa sa virrpannan.


 


Fast matte du har ju påskat lite också.


 


Ja och städat balkongen då.

Dessutom såg vi både svanar och nån enstaka trana på gärdena runt tysslingen imorse.


Jo du Molle våren är på väg sa matte.Men håll med om att fågelskådarna borde vart uppe lika tidigt som vi, för då  hade de inte behövt zoom ens, då stod ju fåglarna vid sidan om vägen.


Söndagsmys till er som inte har städgalen matte,just nu. Men jag vet ju bara nördsvamparna kommer,så glömmer hon det där med städa.




Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards