mollesnutten

Alla inlägg den 30 december 2018

Av molle - 30 december 2018 14:47



Ja om ni inte visste det redan,kan jag tala om att imorgon är det nyårsafton.


 


Persienner fördragna.


 


Filt för fönstret, nej jag är inte rädd, tror det är matte.


 


Fast det är ganska schysst av husse fixa trappa upp i hans höga säng.


 


För då kan jag lätt komma upp ,trots mina gamla ben.


 


I skogen är det mest nördturer.


 


Och julen firade med tomtefar sovande.


 


Ibland är det ingen snö.


 


Och ibland lite mer, virrpannan säger att det här är transportsträckan. Till trevligare tider.


 


Okay då får jag väl tro på det , för jag gillar ju vår bättre.


 


I veckan fick jag en hälsning från nån som hade en skithäftig brud.

Maja piraya henne kände jag när jag va ung och vacker.Nu är jag bara vacker.

Och Maja hamnade sorgligt nog i gapet på nåra machotyper som trodde de va störst.


 


Förresten vart tog alla brudarna vägen. är det så det blir att bli gammal. Tål att tänkas på.





Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards