mollesnutten

Alla inlägg den 25 mars 2017

Av molle - 25 mars 2017 12:05



Det här senariot har vi nog kunnat förutse rätt läng.Typ minst ett år.


http://www.na.se/orebro-lan/orebro/det-innebar-bevattningsforbudet-i-orebro-i-sommar


Och då borde den stora frågan i staden kanske va.Hemskt att vi snart inte har dricksvatten,Eller kanske konstigt att den där polisen sticker ut hakan så mycket åt höger.Nej naturligtvis inte,det mest fasansfulla är att ÖSK kanske inte kan vattna sin konstgräsplan.Vojne,vojne vart ska mänskligheten ta vägen.


Om ni frågar en väldigt klok molle.


 


Dra till skogs helt enkelt.


 


Där hittar jag ett och annat vattenhål.


 


Matte kan hitta en eller annan liten skål,så är hon nöjd.Även om hon längtar till matsvamparna.


 



Träden dignar av ostblommor just nu,gör ju mig nöjd.


  


Idag sa jag,vi har glömt kolla skogen vi hitta ifjolvåras.Faktiskt en mycket bra skog.


 


Sagt och gjort vi hitta en trevlig rundslinga,en del har vi gått på förut en del va nytt.


 


Fast även här har de vilda djuren ,slängt sina obrukbara ben.Finns inte en chans, att jag tänker ta nåt så äckligt i min mun.


När vi kom hem tyckte jag matte skulle fixa min balkong.


 


Den har stått hoppackad sen dom bytte ,dörr och fönster där.Nu så är det nya plattor på golvet och jag kan sitta i min stol.Måste ju ha koll på vad som händer på gården.

Hoppas ni får en mysig lördag.


Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards