mollesnutten

Alla inlägg den 10 april 2016

Av molle - 10 april 2016 08:53



 


Tänk att det ska va så svårt,få virrpannan att åka hit.


 


Kom igen nu häruppe forsar det.


 


Finns faktiskt inget ställe som är så vackert,


 


som detta.Tänk er vatten överallt.


 


Alldeles utmärkt fikaplats.


 


Kasta kotten åt mig nu.


 


Matte stod och beundra dessa,missade att jag hittat två orrar som flög iväg innan hon såg dem hihi.


 


Tja allt roligt och soligt tar slut.Igår hamna vi här,kallt och regnigt va de.


 


Fanns massa trevliga lergropar.


 


Men inte ens en svamp från ifjol,undrar hur hon tänkte .


 


Jaha ska vi åka vidare nu?


 


Va allt mycket bättre väder i fredags du matte.Årets badsäsong inledd.

Imorse fick jag hälsning från min kompis i Hasselfors,den som vidarebefodra hälningen.Hade för sig att det va virrpannan som fick den,fel,fel va naturligtvis till mig.

Söndagsmyset består av skogspromis nu.



Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards