mollesnutten

Alla inlägg den 28 februari 2016

Av molle - 28 februari 2016 06:53


Sa matte när ganska nya kameran börja krångla.Hur hon än skaka på den trilla inga bilder ut.


 


Fast ibland kom det nån gammal.Tillbaka till affären ,efter många om och men fick matte en ny kamera. Fast inte samma och hon fick lägga till lite pengar.


 


Bara lära sig en ny då.


 


Ja den tar bättre närbilder,alltså var det värt de extra pengarna.


 


En inställning fixad alltså,kan du slänga kotten åt mig då.



 


Ja ja såna små svarta är snygga också,men kolla runt nu.


 


Ser du inte vad vackert det är i skogen.


 


En väldigt snygg hund har du att fota också, i vårsolens glans.


 


Äsch då däråt va det visst is och snö kvar.


Ha det gott mina vänner. Idag ska jag se om jag kan hitta årets bombmurklor kanske . Det är söndagsmys det.



Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards