mollesnutten

Alla inlägg den 27 september 2015

Av molle - 27 september 2015 10:12



Först måste jag be om ursäkt, att jag missade ta bort ett par kommentarer om nån hästmonstertävling. Har talat om för personen i fråga vad jag tyckte om dem.


 


I veckan har vi hittat nya kungschampinjoner, så nu börjar det om.


 


En väldigt snygg klibbticka faktiskt.


 


Jättetrattskivlingen är häftig.


 


Blågrön kragskivling snygg.


 


Små söta hättor.


 


Honungsskivling kanse.


Men har ni inte hittat nåt ätligt då undrar ni.


 


Jodå föränderlig tofsskivling blir en god macka. Champinjonerna ,röd-gul trumpet och rimskivling börjar komma tillbaka.


 


Snyggt sa matte när jag hitta denna, men den va visst alldeles larvig.Notera tallkotten som visar henne vad jag hittat.


 


Så jag fick en bit av mattes macka.Tjena nu åker matte snart på svampkurs, få se vad hon hittar för tokigt idag då.


Själv ska jag söndagsmysa.

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards