mollesnutten

Alla inlägg den 17 juni 2018

Av molle - 17 juni 2018 12:17



Nere i dungen där ligger mitt paradis, dit åkte vi i fredags.Jag hann bara doppa tassarna, innan matte börja undra.Varför är grinden öppen,varför är det ett litet fönster öppet,varför är ytterdörren öppen i kuvösen, varför ligger det sängkläder på golvet.


 


Sen kolla hon fönster mot sjön, jaha ja trasigt.Jaha du molle står en cyckel på gräsmattan också sa Sherlock Hilma.Vi går nog tillbaka till Solbadet ifall det är nån kvar.


 


Men matte hallå,sluta prata i telefon, jag vill gå och bada.Blev vänta på hennes syster yster i en timme,sen polisen i en timme.


 


Det här är faktiskt inte ett dugg kul.


 


Fast när jag äntligen fick komma ner dit igen, så va det inte så tillstökat.

Ett fönster öppnat med diverse verktyg,öppna kuvösen klara dom inte så dom fick klättra ut genom ett litet fönster.


 


Sen kom ju Passa ner till mig också, vi fundera en stund på det som va borta.Lite konstiga tjuvar bestämde vi oss för.


 


Ett dussin knivar,skedar och gafflar,brödrost och dammsugare bland annat.


 


Inget vi inte kan avvara,hundmaten är ju kvar.Och frysen är inte tömd.


  


Alltså struntar vi i dom dumma inbrottstjuvarna, busa är mycket roligare.


Fast som vanligt är borta bra,


 


men hemma bäst. Känner att helgens eskapader har tagit på krafterna.





Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards