mollesnutten

Alla inlägg den 18 oktober 2017

Av molle - 18 oktober 2017 15:47



Ja att hon är min bästis vet ju ni redan.


 


Ifjol såg det ut såhär,i år var tre torkar och fyra stora grytor på spisen fulla av ljuvligt doftande älgrens.Jag kommer som i fjol att överleva härligt.


 


Matte har börjat fundera,inte bra.Jaha här gick vi tre stycken förra onsdan,då visade du inget Nu ligger du i dom röd-gula.


 


Vad vill du säga med det,att en del vill du bara visa trattisar för eller? Hmm kan inte jag ha en egen agenda,vissa personer behöver faktiskt förtjäna min uppmärksamhet.



  



Hmm ja du kanske har rätt där,man kanske inte ska glänsa för mycket för vissa.Puh hon köpte det,hur ska jag kunna veta vad hon vill dela med sig av.


Men allvarligt sa hon,varför visa du bara enstaka i lördags.Då var ju min kompis med?


 


Hur ska jag veta det,drog en sväng runt dom här.Virrpannan sa oj här har vi nåt trevligt.


 


Ja det fanns lite svarta trumpeter där och hon ville dela med sig.Men hur ska jag kunna veta vad hon vill.Det är liksom ett mysterium,får lägga mig och fundera på det.


Ibland känner ju jag ,att en del vill hon inte visa.

Tar nog en älgremsa och myser lite istället.


Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Skapa flashcards