mollesnutten

Alla inlägg den 9 september 2017

Av molle - 9 september 2017 13:34



Tänker ni kanske ,jo då jag jobbar på.


 


Ibland blir det så här,


 


och emellanåt hittar jag riktigt mycket.


 


Matte hon gillar ju mest  sånt här,häxspott.


 


Eller Trollsmör ,allt myx som krälar och kryper.Men inte mygg och älgflugor.


 


Dom här flugsvamparna tycker hon också är snygga.


 


Kan tala om att om jag inte var med.


 


Skulle hon inte hittat dessa fina rimskivlingarna.Och vi hade inte haft nån svamp på bordet.


 

 Då hade hon väl fastnat,vid denna flugsvamp.


 


Denna helgen åkte vi och hälsa på min Passa,det va längesen jag träffa henne.


 


Här har det regnat ordentligt,men inte vart varmt så all svamp va lite ankommen.


 


Men man behöver kolla av ordentligt ,innan man kan säga nä finns inget.


Det fanns ju en del kantareller och så då ,men i övrigt va det som hemma ungefär.


 


Fast matte va glad för denna,gyttrad taggsvamp tror hon.Väldigt vacker.

Ha en mysig lördag för det ska jag ha.



Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards