mollesnutten

Alla inlägg den 5 augusti 2017

Av molle - 5 augusti 2017 17:51



Här händer ju inte så mycket.Ikväll tyckte grannen att hennes gäst skulle botas från hundrädsla,så hon släppte in mig.Totalt ofarligt om du frågar mig,synd att matte konfiskerade mitt stölgods.Hon lämna tillbaka tennisbollen som jag hitta där.


 


Annars är det ju inte så mycket på gång.


 


Vi drar runt på nya ställen för att hitta nåt kul.


 


Fjärilar till exempel är kul tycker matte.


 


Det är så torrt så man inte ens ser vad pyttesvampen skulle ha vart.Men kanske nån sån där skål.om vi kommit tidigare innan torkan.


 


Men imorgon ska jag faktiskt få åka hit.för där finns en fantastisk skog och det har regnat lite.


Sen finns det ju som alltid tråkiga människor också,vi har en i trappuppgången hon gillar inte oss riktigt.Men senast prata hon om nån lista,som man kunde skriva på för att man stördes av att folk satt på altanerna.

Hmm hur tänker du då sa matte,min altan är ett extra rum på sommaren vet du och vi betalar för den.Och vi bor i ett hyreshus så då får man faktiskt ta hänsyn till sina grannar.åt alla håll då.Här är ju faktiskt inget oväsen på nätterna,sa matte som inte hör nåt när hon somnat.


Sen flög f..n i matte hon berättade att för några år sen skulle du vart här,då va det nakenbad på nån altan hela natten fniss.Tror faktiskt att matte är ännu mer oomtyckt efter det,tänk att hon aldrig kan uppföra sig,



Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Skapa flashcards