mollesnutten

Alla inlägg den 1 juni 2017

Av molle - 1 juni 2017 18:19



Matte har för mycket att göra.Eller hon är för gammal och trött,välj själv.



 


Vi drar som vanligt runt och hittar kul saker,en svamphatt om nån vill ha.


 


En liten vårtig nästing eller plätt på björk.Vem orkar hålla reda på alla sa matte.


 


Brandskadat område har vi också lyckats hitta,får kolla efter toppmurklor där senare.


 


Fast ibland hittar man ju trevliga föräderliga tofsskivlingar ,nu börjar det likna nåt.


 


Nästa otroliga sensation champinjoner i maj, jaja ur led är tiden.


 


Vadå badar inte jag inte,står precis vid sidan så det så.


 


Vad säger du virrpanna har vi mat eller ska vi ta det med hem?Förskräckligt vad djuren har tappat ben i vinter finns det nån som är hel typ.


I måndags sa matte nu är det mesester i 4 veckor,jojo som vanligt försvann hon på nån planeringsdag, med jobbet på onsdagen.Tänk att det aldrig kan va ordning på henne.


 


Dessutom hitta jag det här på fejan imorse,vet säkert att det inte är mattes kort.För just här sa hon bara "Vad söt du är Molle".Betyder jäkla hund du ska få duscha ikväll.

Paparatzzis i skogen,ja så klart alla vill veta hur en så snygg herre fixar sin blanka päls.


 


Dessutom hitta jag min gömda boll,mitt på vägen idag.Lukta som nån hade lekt med den,jäklar aldrig får man ha nåt ifred.


 


Tänkte gömma bollen igen,men därborta går det några hundar som skäller på mig.


Paparazzis och spioner överallt,ja så är det väl när man är populär.Lägger bollen i buren så länge.Ha en fin mysvecka alla.



Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards