mollesnutten

Direktlänk till inlägg 29 januari 2017

INTE FASEN

Av molle - 29 januari 2017 13:39



Vart det full fart framåt i veckan inte.Mer som ett fram och två tillbaka.


 



Nej du virrpanna tänker inte gå ur bilen,innan jag mycket noggrant hört efter om dom skjuter.Jag struntar faktiskt i att leta vinterskivlingar här.


Ok då kan väl.Måste ju va lite snäll,hon är ju faktiskt fortfarande sur.Över att hennes bil inte gick igenom besiktningen.Som ni säkert förstår så gör min det alltid.


 


Så jag leta upp lite frusna krös åt henne och en och annan vinterskivling.


Hon blev kanske lite glad.Muttra om högre makter med ett visst namn,du behöver väl inte rasera hela bilen på en gång sa hon.Jag gör ju så gott jag kan.


 


I fredags hämta hon bilen från verkstan,så jag fick en tur i skogen.Skönt nu är det lungt nåt år igen.


Näpp va det inte dom hade skruvat isär och skruvat ihop igen kunde inte fixa.Den ska tillbaka på måndag,men vi fick låna den över helgen.Hmm sa matte när vi åkt en liten stund,tror dom glömt skruva tillbaka nåt.Den låter ja sa jag, min bil är ganska tyst,det är inte den här.Har du fått rätt med hem eller?



 


Får väl fundera på detta över en tacos,som ni ser orka inte matte vänta på att lillhusse skulle vakna.Utan redan ätit,jag väntar gärna.Blir ju två tallrikar att diska sen.


Min matte är lite knäpp,när hon muttrar mycket över livets orättvisor.


 


Så lagar hon mat,tja inte mig emot blir mycket byttor att slicka.


Slicka byttormys på er.








 
 
Ludde Svartnos

Ludde Svartnos

29 januari 2017 14:43

Hoppas att bilen håller ihop så inte du och matte åker åt var ditt håll!
/Ludde
Vad är det för gott som du har lagat?
/Mari

http://Ludde Svartnos

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av molle - 1 september 2020 17:32

Det har gått några veckor , sen det inte va hållbart längre.Och vi har spridit din aska på ett av dina favoritställen. Inte för att jag vet att man får sånt ,men nu är det gjort. Själv springer du nog sida vid sida med Lizzie , nära nära som alltid ....

Av molle - 31 december 2019 13:42


    Jo jag vet att det va ett tag sen , men det mesta blitt lite slött. Det gäller ju inte matte då , hon fixar vad hon ska .Studier och sånt vet ni.   Vi har till och med hittat dom här som vi letat många år efter.       Trollhänder...

Av molle - 6 oktober 2019 15:03

    Ni vet den där utbildningen , första felsvaret va ett slarvfel hon vet att det är fyra sporer. Fast två på varje så då blev det 2  attans. Andra frågan som blev fel, förvirrade henne skrev rätt först och ändrade sedan.       Men man ...

Av molle - 8 september 2019 13:09

    Ni vet min virrpanna är egentligen pansjo.       Drar omkring och letar svamp.Men så jobbar hon ju 55 % också ,det är jag ju van vid. Fast nu hade hon fått för sig att utbilda sig på 50% ,hmm det blir ju 205% matte.       ...

Av molle - 23 augusti 2019 13:34

    Tjoho utbrister virrpannan , det har regnat av och till några veckor.Nu är det som att dra ur proppen till badvattnet , vet du.        Tja alltså dra gärna ur den du, jag vill inte bada. Faktiskt nästan aldrig.   Här har vi gått ...

Presentation


Välkommen till Molles värld

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Molles gästbok


Skapa flashcards